lørdag den 12. juli 2014

Intro

Hej, jeg er KatrinCouture (Katrine) dette her bliver min "Sunde" blog, jeg har også en "Beauty" den hedder Anmelderen. Jeg har efterhånden blogget i et år, og er helt pjattet med det. Jeg er desværre en lidt anonym blogger, så der kommer ingen billeder af mig. Men jeg kan sige at jeg er undervægtig, mørkhåret og har grimme negle. 
På den her blog begynder jeg i morgen med at skrive hvordan det går med at løbe, få motion og spise sundt. Så jeg kan komme i gang med den her blog, vil jeg gøre det.. Denne blog bliver udelukkende om motion og sund livstil.
Det kan være at jeg en af dagene før jeg begynder med sundheds dagbog, kan fortælle om mit idol Jeanette Gray Ottesen. Jeg kan nemlig godt lide at svømme, dog svømmer jeg ikke konkurrence, men jeg er den bedste i min klasse.
Xoxo KatrinCouture

Ingen kommentarer:

Send en kommentar