mandag den 14. juli 2014

Min uge 29+Monday

Hej Piger!
Det bliver svært at få blogget på denne blog de næste 2 uger, men på "Anmelderen" har jeg allerede planlagt indlæg. Der kommer indlæg på "Anmelderen" i dag og Torsdag. Men fordi at jeg ikke kan forudse min løbetid og distance, går der nok noget tid før jeg blogger igen.

Jeg skal i sommerhus I dag, Tirsdag Onsdag og noget af Torsdag, derefter skal jeg hjem til min Farmor noget af Torsdag. Jeg skal ikke andet end at pakke ud og pakke til Miami om Fredagen, så måske kan jeg nå at blogge der. Men så tager jeg til Miami Lørdag uge 29 til Søndag uge 30, så har jeg hele uge 31 fri. Men i uge 32 skal jeg til Skagen med spejder i en uge, og så skal jeg starte i skole igen. Det bliver også hårdt, og vi må se om jeg kan blive ved.

Men jeg har jo lige noget at træne her til morgen, det var ikke det store men... Jeg løb 4 omgange rundt i haven, strak ud, hoppede 150 hop med sjippetorv på jorden, og hoppede 150 hop med sjippetorv på trampolin derefter strak jeg ud og gik i bad.

Xoxo KatrinCouture

Ingen kommentarer:

Send en kommentar