søndag den 13. juli 2014

Sunday

running shoes Diadora Hawk


Hej!
Jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne komme ud af sengen i morges og løbe en tur, jeg løb ikke så langt eller hurtigt da jeg lige er begyndt. Det var dog en ny rekord (ihvertfald når man tænker på distancen, da tiden ikke var så fantastisk). Jeg er stolt over at jeg tog mig sammen og løb, men ikke så meget over tiden og når man tænker på at jeg gik det meste. Det regnede faktisk hele turen, så jeg løb i cykelshorts og regnjakke. 

Jeg  løb 3,30 km og hver km tog mig 7,40 min. Så det kunne være værre, og jeg prøver altid at tænke positivt. Jeg bruger Runkeeper hver gang jeg løber og den fortæller mig hvor langt jeg løb, hvor lang tid det tog og hvor lang tid en km tog. 

Jeg har næsten lige fået nye udendørs idræts sko, som jeg bruger til at løbe i. Jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne starte med at slå min rekord, og det gjorde jeg, så jeg er klar til at nå mit mål i dem. Mit mål er at løbe til Feminas kvindeløb, det er desværre først næste år men jeg skal jo først igang, og så kan jeg træne op til det. Den ene rute er på 5km og den anden på 10km, mit mål er nok 10km, men så skal jeg også træne.
(Emneskift I know!) Men altså de nye sko er fra det tyske mærke Diadora

Xoxo KatrinCouture


Ingen kommentarer:

Send en kommentar